Thursday 18 September 2014

NYX School Of MakeUp

W zeszły czwartek, na zaproszenie drogerii Douglas w Galerii Korona w Kielcach, wzięłam udział w Szkole Makijażu marki NYX. W przemiłej atmosferze uczyłyśmy się tego, co dla as w makijażu najtrudniejsze.
Last Thursday I was invited by Douglas in Galeria Korona in Kielce, to take part in the NYX School of MakeUp. In a lovely atmosphere we were taught the things we find most difficult in make up.




Przez dwie godziny mogłyśmy buszować we wszystkich dostępnych w drogerii produktach marki NYX. Pani makijażystka doradzała, pokazywała i uczyła. W szkole brały udział osoby w różnym wieku. Wszystkie jednak świetnie się bawiły i wyszły z perfekcyjnym makijażem. 
We could try out all the NYX products available in the shop during the 2-hour-long make-up session. The make-up artist advised, presented and taught. People from various age groups took part in the School and they went out with a perfect make-up.








Ponieważ nigdy nie umiałam zrobić graficznej kreski, poprosiłam o właśnie taki makijaż. Instruktorka wyjaśniła krok po kroku jak go wykonać, a także podpowiedziała kilka tricków, które ułatwią jego wykonanie. A oto efekt końcowy. Lewa strona mojej twarzy to efekt pracy profesjonalistki, prawa to moja próba zastosowania w praktyce jej rad.
I never knew how to do a graphic line so I asked for such make-up. The instructor explained step by step how to do it and gave me some tips to make it easier. You can see the final effect below. The left side of my face presents the work of the instructor, the right side is my attempt to use her advices in practice.




Zawsze bałam się pogrubionych brwi. Po zajęciach w Szkole Makijażu przekonałam się, że mogą wyglądać ładnie, a za razem nie dawać efektu powagi. W mocnej, graficznej kresce nie czuję się najlepiej, chociaż cieszy mnie, że umiem ją namalować :) Natomiast bardzo spodobał mi się patent z podwójną kreską - wprowadziłam go do codziennego makijażu. No i szminka :) Cudowny kolor na jesień.  Został ze mną na dłużej - nie powstrzymałam się i zakupiłam ją :)
I was always afraid of "serious brows". After the School of MakeUp I was convined that they may look pretty. I still don't feel great in the graphic line but I'm happy that I can draw it :) I really liked the double line and now I'm using it on a regular basis. And the lipstick :) The perfect colour for the comming autumn. It will stay with me for longer - I couldn't help myself and I bought it :)

No comments:

Post a Comment