Tuesday 30 September 2014

Interational Translation Day

Z okazji przypadającego na dzisiaj Międzynarodowego Dnia Tłumacza pomyślałam, że opowiem dziś o tym, co lubię w moim zawodzie.
Today is International Translation Day. Because of that I thought I tell a few words about why I like my job.

Źródlo/Source


Właściwie od początku studiów marzyłam aby być tłumaczem. I to marzenie się spełniło. Od pół roku prowadzę własne biuro tłumaczeniowe. I choć często wygląda to tak jak na ostatnim obrazku w zestawieniu:
From the beginning of my studies I dreamt about being a translator. And I fulfiled this dream. I've been working in by own translation agency for six months now. And even though it often looks like the last picture from the set

Żródło/Source


to ja naprawdę lubię swoją pracę. Poniżej jest kilka powodów.
I really like my job. Below I present some reasons for it.

1. Niezależność/Independence
Pracuję gdzie chcę, kiedy chcę, nikt mnie nie nadzoruje.
I work where I want, when I want. Noone surepvises me.

2. Nowe wyzwania/New challenges
Codziennie stykam się z nowymi problemami. Czasem znalezienie odpowiedniego słowa jest bardzo podobne to rozwiązania zagadki detektywistycznej. 
Every day I face new problems. Sometimes finding the right word is very similar to solving a detective case.

3. Duży kontakt z ludźmi, ale praca solo / A lot of contact with other people but working solo
Chyba nie jestem najlepsza w pracy zespołowej. I think I'm not the best team player


A czy Wy lubicie swój zawód? Do you like your job?

buziaki
kisses
M.

No comments:

Post a Comment