Wednesday 20 November 2013

Pakamerowe zdobycze :)

Hej hej :)

Jakiś czas temu obiecałam wam, że pokażę na blogu moje zdobycze ze strony pakamera.pl. Oto i one:

Some time ago I promised you that I will show some of the items I bought on pakamera.pl. Here they are:



Kolczyki w bardzo modną obecnie kurzą stopkę. Długo nie cierpiałam tego wzoru, teraz mam jednak cały kurzo-stopkowy zestaw: szalik, rękawiczki, torebkę. Brakowało tylko kolczyków. Wymarzone znalazłam właśnie na Pakamerze :)

The earrings with the currently trendy hound's tooth pattern. For quite a long time I truly hated this pattern but now I have a whole set with it: a scarf, gloves, handbag. I only missed earrings. I found the perfect ones on Pakamera :)




Łupem padła też cudowna, awangardowa torebka. Kosztowała sporo, ale jest tego warta. Jest wykonana ze skóry i ma cudowny, niepowtarzalny kształt.

I have also hunted down a marvellous, avant-garde handbag. It costed a little fortune, but it's worth every penny I paid. It's made of leather and has an amazing, original shape.




Jest również torebka, którą otrzymałam w prezencie od Mamy i przez dobre dwa lata żyłam w nieświadomości, że mam coś z Pakamery. A torebkę kocham nad życie:) Jest z filcu i ma pięknego kotka :)

There is also a handbag which I got a present from my Mom and through years I was living unaware that I have something from Pakamera. I love this bag with all my heart. Its made of felt and it has a cute kitty :)

Buziaki
xoxo
M.

No comments:

Post a Comment