Sunday 10 November 2013

Mój sposób na udany weekend

Hej hej :)

Listopad może nie rozpieszcza nas pogodą, ale ilością długich weekendów na pewno. Ja po okresie wzmożonej pracy staram się w pełni wykorzystać dłuższe wolne :) Dziś pokażę wam mój niezawodny sposób na udany, relaksujący weekend :)


 Weekend to dla mnie czas nadrabiania zaległości w czytaniu. A w ostatnim czasie trochę tych zaległości się narobiło.


Wśród moich czytadeł nie może zabraknąć kobiecej pracy, a w szczególności mojego ukochanego Glamoura :)


Jest też oczywiście pozycja książkowa. Czytam ostatnią opublikowaną część Sagi Lodu i Ognia i już nie mogę się doczekać kolejnych części. Niesamowicie wciągająca lektura :)


Uwielbiam teatr. Obok książek, to moja największa pasja :) Akurat w ten weekend w Kielcach odbywa się  przegląd teatrów alternatywnych. Nie mogłam przepuścić takiej okazji - wybrałam się na dwa przedstawienia. Obydwa były świetne :) Mam ochotę zajrzeć tam jeszcze raz w poniedziałek :)
W planach na niedziele mam lekcję tańca, już naszą kolejną :)

Bardzo lubię ten weekendowy spokój i ciszę. To jest mój czas na cieszenie się małymi rzeczami jak pyszna herbata i storczyk, który dostałam od Mamy :)

Moje weekendy to połączenie relaksu w domu i aktywnego spędzania wolnego czasu. Oprócz lekcji tańca chętnie wybieram się na długie spacery albo wycieczki za miasto. Lubię też uczestniczyć w wydarzeniach kulturalnych. No i wreszcie mam nieograniczoną ilość czasu na czytanie :)

A jak wy lubicie spędzać wolny czas?
pozdrawiam

M.





No comments:

Post a Comment