Tuesday 2 July 2013

Lakier zmienny jak kobieta, czyli jak zostałam eclairomaniaczką :)

Cześć :)

Miałyście kiedyś wrażenie, że wasze paznokcie was nudzą? Może jestem dziwna, ale ja tak czasem mam, Dlatego uwielbiam wszelkie nowości, do których należą również lakiery termiczne.  Od jakiegoś czasu przeglądałam kolorówki lakierów termicznych i z różnym skutkiem próbowałam ich na własnych paznokciach aż znalazłam, i dziś mogę wam przedstawić, termiczny lakier idealny :)



Lakierowy Mr. Perfect jest firmy Eclair - dość słabo znanej na polskim rynku, a szkoda bo po pierwszym zakupie skusiłam się na trzy następne (ale o tym innym razem). Lakiery Eclair można kupić tylko w trzech miastach w Polsce. Ja sprowadzam je z Łodzi przez Allegro.

Lakier jest trwały, na moich paznokciach utrzymuje się około 4 dni (większość innych lakierów wytrzymuje na moich paznokciach około 3 dni). Schnie bez problemów, nie pozostawia smug. Już jedna grubsza warstwa zapewnia bardzo dobre krycie, ja jednak lubię nakładać dwie - pierwszą cieniutką, drugą trochę grubszą.

Jednak to, co najbardziej lubię to kolor tego lakieru i to jakie daje on możliwości. W buteleczce dostajemy lakier w kolorze przyjemnego różu. Kolor w buteleczce i na paznokciach w chłodnym otoczeniu jest dokładnie ten sam. W cieple zmienia się w piękny bananowy kolor. Ale to jeszcze nie wszystko. Na długich paznokciach lakier tworzy kolorowy french zabarwiając chłodniejsze końcówki na różowo, a cieplejszą część paznokcia na bananowo. 



Lakier tworzy też efekt, który ja żartobliwie nazywam "ombre dla nieuzdolnionych plastycznie", czyli takich jak ja :) O ombre marzyłam bardzo długo, ale nie potrafiłam go wykonać. Teraz mogę cieszyć się tym efektem bez większego wysiłku :)





Jedynym minusem lakieru jest kokardka na zakrętce. Oczywiście, wygląda słodko i sam jej wygląd bardzo mi się podoba, jest jednak strasznie nieporęczna przy malowaniu. Na szczęście nigdy nie zniszczyłam sobie nią świeżo położonego lakieru, ale jej obecność nie daje szczególnego poczucia komfortu.

Cena lakieru to 24 zł.

A wam jak się podoba?

No comments:

Post a Comment