Thursday 4 July 2013

Paznokcie w wersji profesjonalnej

Cześć :)

Dziś mam kolejny, ostatni jak na razie, post paznokciowy. Jak już wcześniej wspominałam, wybrałam się na wesele koleżanki. Wszystko było dopracowane w najdrobniejszych szczegółach: sukienka, buty, makijaż, dodatki. Ponieważ w malowaniu paznokci nie czuję się jeszcze na tyle pewnie, żeby zaufać swoim umiejętnością, oddałam się w ręce profesjonalistki. Ową profesjonalistką była moja koleżanka Natalia, a wsparciem moralnym służyła moja Mama :) Spotkałyśmy się w zaciszu mojego domku, a oto efekty naszej pracy.





Moje paznokcie to fuzja ciemnego turkusu od Essence i srebra od Eclair (o innym lakierze tej firmy pisałam tu), natomiast Mama zdecydowała się na ciemny koral z brązowymi kokardkami na serdecznych palcach. Obydwie byłyśmy bardzo zadowolone.

Inne prace Natalii oraz kontakt do Niej możecie znaleźć tu.

Jak wam się podoba?

pozdrawiam
Magda

No comments:

Post a Comment