Monday 22 July 2013

Maseczki od The Body Shop

Witajcie :)

Jakiś czas temu zakupiłam w TBS maseczkę nawilżającą i peeling w saszetkach. Jeden zestaw dla mnie, jeden dla mojej Mamy :) 



Nie tracąc czasu zabrałyśmy się do testowania. Peeling okazał się niesamowity - pięknie pachnie i ma świetne działanie. Drobniki ścierające są maluteńkie, ale bardzo efektywnie usuwają martwy naskórek. Po użyciu skóra jest jasna, czysta, odświeżona i bardzo miła w dotyku.

Po peelingu przyszedł czas na maseczkę nawilżającą. Jest ona delikatna, ma subtelny, kremowy zapach i do tego niesamowite działanie. Moja wiecznie przesuszona skóra odżyła! :) Witaminowy zastrzyk nawilżający na prawdę działa. Z rana budziłam się bez uczucia ściągniętej skóry jeszcze przez kilka kolejnych dni. 

Obydwa produkty są godne polecenia.
Cena za saszetkę: w zależności od produktu około 8 zł

pozdrawiam
md


No comments:

Post a Comment