Sunday 25 August 2013

Zdobycze z Sephory

Witajcie :)

Przypadkowo trafiłam w Sephorze na przeceny produktów do paznokci. Nie byłabym sobą, gdybym nie skorzystała z okazji :) A oto moje zdobycze od Ciate:



Granatowy zestaw do aksamitnego manicure'u. Piękny kolor (mój ulubiony :) ) w połączeniu z aksamitną posypką daje efekt idealny na chłodne jesienne dni. Z użyciem go poczekam na zmianę sezonu. Już nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę jak komponuje sie z jesiennymi strojami :). Cena zestawu w promocji: ok. 27 zł


Zestaw do metalicznego foliowego manicure'u. Ten zestaw to milion możliwości łączenia kolorów. Już się w nim zakochałam, Efekty testowania już wkrótce :) Niech was nie zwiedzie cena na opakowaniu. Za zestaw w promocji zapłaciłam niecałe 47 zł :)

Jak wam się podoba?
pozdrawiam
md


No comments:

Post a Comment