Thursday 22 August 2013

Wakacyjnie :) czyli Berlin Mobile Mix

Witajcie :)
Powróciłam z urlopu, zmęczona, ale bardzo zadowolona. Pomyślicie pewnie: jak można wrócić z wakacji zmęczonym? Przecież wakacje są od wypoczynku. Cóż, ja lubię się zmęczyć, nie dospać parę nocy, wbić w nogi kilometry, zobaczyć coś nowego, nawet jeśli pierwsze dwa dni po urlopie spędzę na odsypianiu :) Nigdy nie byłam fanką smażenia się na plaży.


Również w tym roku postawiłam na aktywny wypoczynek. Pojechałam na tydzień do Berlina a stamtąd jeszcze na jeden dzień do Poczdamu. Był to już trzeci mój pobyt w Berlinie, co wcale nie oznacza, że był nudny. Jest jeszcze tyle rzeczy w tym mieście, które chciałabym zobaczyć. Berlin urzeka fuzją kultur i przenikaniem się nowoczesności i czasów komunizmu. W Poczdamie natomiast byłam po raz pierwszy i wróciłam stamtąd oczarowana i ze sporym niedosytem. 


Dziś pomęczę was trochę zdjęciami z mojej wyprawy :)


Podwodny świat w berlińskim akwarium
Kolumna Zwycięstwa - 60m po schodach, ale dla takiego widoku było warto :)


Klasyk zdjęć z Berlina - Bundestag


Berlińskie Upper East Side
Artyści uliczni na Placu Paryskim



Autorka bloga na Alexanderplatz

A wy jak spędziłyście wakacje?
pozdrawiam
md


No comments:

Post a Comment