Saturday 24 August 2013

Jesienne inspiracje

Witajcie :)

Uwielbiam jesień i co roku z niecierpliwością czekam na jesienne kolekcje w sklepach :) Żadne inne ubrania  nie cieszą mnie tak bardzo. Uwielbiam miękkie tkaniny, otulające kolory i możliwość ubierania się w warstwy. A oto w czym zakochałam się, jeżeli chodzi o projekty na nadchodzący sezon: 

1. Burgund
Źródło
To piękny kolor, w którym od razu robi się cieplej nawet w wietrzne, jesienne dni. Jest elegancki, ale łatwo stworzyć z niego dziewczęce stylizacje. Jest też niezastąpiony jako tło dla bardziej widocznej biżuterii

2. Skóra
Źródło
Skóra jest już jesiennym klasykiem. A w tym projekcie Maxa Azria po prostu się zakochałam :) Nie tylko jest z modnego materiału i w pięknym kolorze, ale ma też świetne zdobienia. Jak dla mnie cudo :)


3. Krata
Źródło
Krata powraca w każdym sezonie jesiennym. W połączeniu z ciepłym materiałem jest jesiennym strzałem w dziesiątkę. 

A na koniec moje marzenie, które mam nadzieję spełni się już w przyszłym tygodniu :)
Źródło
Od dawna marzyły i się mokasyny na grubym obcasie, a te, znalezione w CCC, są idealne do wszystkich moich oficjalnych sukienek. Co wcale nie oznacza, że zamierzam nosić je od wielkiego dzwonu. Do jeansów też pasują :)


A jakie trendy na nadchodzący sezon przypadły wam do gustu?
pozdrawiam
md


No comments:

Post a Comment