Tuesday 16 December 2014

5 powodów, dla których KOCHAM Bożenarodzenie

Nie trudno się domyślić, że kocham Święta. A to moje powody:

Źródło


Magia
Mrugające światełka, wielka tajemnica Świętego Mikołaja, prezenty pod choinką. Święta to magia. Pomimo iż magia zdaje się zanikać kiedy dorastamy, aby pewnego dnia zniknąć całkowicie, ten czas to moment, kiedy ponownie możemy jej doświadczyć :) 


Piękno
Gziekolwiek nie spojrzeć, wszystko jest piekne. Mrugające światełka (ponownie :) po prostu uwielbiam światełka :)), dekoracje, uśmiechnięte twarze, prezenty i opakowania na prezenty. 

Mój Kot
Kiedy nadchodzi Boże Narodzenie, mój Kot staje się jeszcze słodszy niż zwykle. Chociaż ma już 8 lat, kocha święta tak samo jak ja :) Jest taki podekscytowany i pełen energii. Biega po domu usiłując być wszędzie. Pomaga mi ubierać choinkę (kiedy ja ubieram jedną stronę, on zdejmuje ozdoby z drugiej :) ) i pomaga w kuchni (musi wszystkiego spróbować - przecież nie może dopuścić do tego, abyśmy podali coś niesmacznego, więc każda potrawa przechodzi kontrolę jakości :))No i oczywiście asystuje przy sprzątaniu, pozostawiając swoje futro we wszystkich posprzątanych miejscach. Ale najbardziej kocha rozpakowywanie prezentów. Może wtedy bawić się wstążkami i papierami. A po kolacji wigilijnej musimy zanieść go na górę, bo śpi zbyt mocno, aby zrobić to samemu :) 

Przebywanie z ludźmi
W tym okresie roku mogę rzeczywiście spędzić z rodziną tyle czasu ile chce. Nie mówię, że nie dpędzam z nimi czasu przez cały rok. Owszem, spędzam. Ale zawsze jest coś do zrobienia. A podczas świąt nie obchodzi mnie praca, studia czy cokolwiek innego. Po prostu rozkoszuję się prawdziwym wolnym czasem. 

Uszczęśliwianie ludzi
Uwielbiam dostawać prezenty. Cóż, kto tego nie lubi. Lecz jeszcze bardziej lubię dawać prezenty i patrzeć, jak twarze rozświetla radość. Lubię patrzeć na  szczęśliwych ludzi.


8 dni do świąt. Odliczamy :)

No comments:

Post a Comment