Wednesday 26 June 2013

Witam :)

Już od jakiegoś czasu zaglądałam na blogi o różnej tematyce. Były to blogi o książkach o modzie i o kosmetykach. Tych ostatnich było zdecydowanie najwięcej. Okazały się one nieocenioną skarbnicą informacji o nowościach kosmetycznych, makijażu i malowaniu paznokci. Na tyle nieocenioną, że z osoby, która z trudem malowała własne paznokcie przerodziłam się w rodzinną manicurzystkę :) Co jednak ujęło mnie od samego początku, to atmosfera na odwiedzanych przeze mnie blogach, a także relacje między blogerkami. Spodobało mi się na tyle, że sama zechciałam być częścią blogosfery. Długo zastanawiałam się, trochę się bałam, trochę wstydziłam, aż powzięłam decyzję. No i jestem :) Nieśmiało pukam do drzwi wielkiego blogowego świata i mówię: Cześć, jestem Magda. Też chciałabym pisać :)

No comments:

Post a Comment