Monday 3 March 2014

Share Week



Hej hej :)

Z inicjatywy Andrzeja Tucholskiego z bloga jestkultura.pl powstał  Share Week,w którym postanowiłam wziąć udział. Poniżej kilka słów o moich ulubionych miejscach w blogosferze.


Ten blog to spora dawka świetnych, nietuzinkowych tekstów, porad zdjęciowych i DIY. Trafiłam na niego przypadkiem, a teraz z utęsknieniem czekam na każdy nowy post, szczególnie na serię fotograficzną :) Do tego cudowna szata graficzna. Jednym słowem cudo :)

Piękne zdjęcia, kreatywne DIY i pomysły na wystrój wnętrz oraz garść porad lifestylowych. To jest moje pierwsze blogowe uzależnienie, które trwa do dziś :)

Co ja bym bez niej zrobiła :) Za sprawą tego bloga codzienne zmagania w domu stały się łatwe, a nawet prawie przyjemne (no jakoś jeszcze nie mogę się przełamać i powiedzieć, że sprzątanie jest przyjemne :) nie wykluczone jednak, że przy dalszej lekturze tego bloga moje podejście nawet w tej kwestii się zmieni :) ) Ten blog wprowadza cichą, niepozorną rewolucję. Jeżeli raz spróbujecie pomysłów Autorki, będziecie zastanawiać się jak mogłyście bez nich żyć :)


Tak wygląda moje Top3. Share week jest genialną inicjatywą, więc jeżeli możecie mi polecić jakieś ciekawe blogi, to chętnie na nie zajrzę. 
buziaki
M.

No comments:

Post a Comment