Friday 2 January 2015

Czego nie zmienię w nowym roku

Początek nowego roku to moment kiedy podejmujemy postanowienia zmian, które towarzyszyć nam będą przez kolejne 12 miesięcy. Ale nie o tym dzisiaj. Dziś chcę napisać, czego w sobie nie chcę zmieniać. Nie oznacza to, że jestem z siebie w 100% zadowolona. Nie jestem i postanowienia noworoczne  też powzięłam, ale są one moją tajemnicą :) Jest jednak parę rzeczy, które w sobie lubię. Należy do nich:

Silne uzależnienie od książek.
Uwielbiam czytać i nie zamienię tego na nic innego. Książki to moja nieodłączna część.

Zamiłowanie do nauki
Lubię się uczyć, sprawia mi to niewypowiedzianą przyjemność. Do mojego doktoratu podchodzę z ogromnym entuzjazmem, a czytanie kolejnych opracować naukowych jest najlepszą rozrywką. Lubię konferencje, referaty, dopracowane w każdym szczególe prezentacje multimedialne. Uwielbiam mrówczą pracę związaną ze zbieraniem materiałów. To wszystko jest dla mnie pasją, pracą i przyjemnością

Sarkazm
Umiejętnie wykorzystany potrafi dokonać cudów :)

Umiejętność cieszenia się
Jak dziecko :) Bardzo przyjemne uczucie, nie oddam go za żadne skarby.


A Wy czego w sobie nie zmienicie w tym roku? :)

No comments:

Post a Comment